به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    انواع بشکه ایمنی

    بشکه ایمنی تنها یک نوع خاص نیست،.بلکه مدل ها و سایزهای مختلفی داشته و.در انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نو و اندازه آن متفاوت است. قبل از خرید انواع بشکه باید شناخت کافی نسبت به مدل آن را داشته باشید.

    بشکه ترافیکی دست دوم

    در طول ساخت و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی به خصوص پروژه های راه سازی.از بشکه ایمنی در سطح وسیعی استفاده می شود.که پس از اتمام کار دیگر مورد نیاز نمی باشد. از این بشکه های ترافیکی دست دوم به.علت داشتن کیفیت بالای آن ها به خوبی می توان در مکان ها.و پروژه های دیگر استفاده نمود. این وسایل به علت مرغوب بودن مواد اولیه استفاده شده.در آن ها می توانند سالیان زیادی مورد استفاده قرار گیرند.و حتی اگر شبرنگ های آن ها به علت قرار گرفتن در نور آفتاب و.یا هر دلیل دیگری کیفیت خود را از دست داده باشند می‌توان به راحتی آن ها.را تعویض و با نصب شبرنگ های نو و جدید این وسایل را.در مکان های مختلف به کار برد. بشکه ترافیکی دست دوم به علت استفاده شدن.در پروژه های دیگر دارای مزیت اقتصادی می باشد.و پیمانکاران می توانند با قیمت کمتری این وسیله ایمنی.را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

    بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی متری

    یکی از انواع مختلف بشکه ترافیکی،.بشکه های ۱۰۵ سانتی متری می باشد. این بشکه ایمنی معمولا دارای مشخصات فنی به خصوصی است.و در مکان های خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی از انواع بشکه های ترافیکی از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده شده است.که این پلی اتیلن درجه یک در برابر تابش شدید نور آفتاب مقاوم است.و در برابر ضربات شدید نیز تحمل بالایی از خود نشان می دهد. در بشکه ایمنی ۱۰۵ سانتی متری شما می توانید.با توجه به وجود فضای مناسب برای کاهش صدمات احتمالی در تصادفات از آب و شن استفاده نمایید.و علاوه بر سنگین تر کردن بشکه ترافیکی، ایمنی آن را نیز افزایش دهید.

    این بشکه ها به دلیل بزرگتر بودن، بیشتر در بزرگراه ها برای جدا کردن مسیر استفاده می شوند.و باعث می شوند تا در صورت خروج خودرو ها از جاده قبل از برخورد با گاردریل به آن ها برخورد کنند.و صدمات کمتری را به وجود آورند. البته از بشکه ترافیکی در کارخانجات،.انبار ها و راه های فرعی.نیز استفاده می شود. در بشکه ایمنی ۱۰۵ سانتی متری معمولا قطر.پایین وسیله بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر و قطر بالایی.آن نیز بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر می باشد. فضای داخلی آن نیز کاملا خالی.و برای پر نمودن با شن و آب مناسب می باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع بشکه ترافیکی است. در صورت نیاز به انواع آن و برای خرید بشکه ترافیکی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    بشکه ترافیکی

    malihe
    سه شنبه 31 تير 1399 - 18:15
    بازدید : 482

    قیمت مخروط ایمنی

    قیمت کله قندی به دلیل مواد به کار رفته در آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که هنگام انتخاب تجهیزات ترافیکی به استاندارد های محصول توجه کنید. قیمت کله قندی ترافیکی بسته به مدل و ارتفاع آن با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات مانند: کله قندی کف لاستیکی، مخروط ترافیکی حلقه دار، کله قندی ترافیکی ژله ای، مخروط ترافیکی تاشو و ... می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین مشاوران ما نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی به مشتریان محترم می باشند.

    تولید مخروط ترافیکی

    تولید مخروط ترافیکی مطابق با استاندارد های جهانی صورت گرفته تا محصولی با بهترین کیفیت ارائه گردد. مخروط ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری پی وی سی بوده که دارای آنتییو وی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است که این مواد خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت مخروط را چندین برابر نموده است. ساختار پلاستیکی نرم و قابل انعطاف‌ نکته‌ای مثبت برای مخروط‌ ها محسوب می‌شود، زیرا ممکن است مورد اصابت وسایل نقلیه قرار گیرند و این ویژگی آسیب دیدن آن‌ها و وسایل نقلیه را به حداقل می‌رساند. مواد پلییورتان و ثابت کننده هایuv به کار رفته در تولید مخروط های ترافیکی باعث می شود تا رنگ، کیفیت و خاصیت انعطاف پذیری مخروطی ترافیکی در دراز مدت و در تمامی موقعیت های آب و هوایی و اثرات جوی و یووی خورشید به صورت پایدار باقی بماند. کله قندی ترافیکی تولید شده توسط ایمن ترافیک کالا قابلیت بالایی در ضربه پذیری داشته و در طولانی مدت نیز قابل استفاده می باشد. انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند همچنین قسمتی از بالای مخروط با شبرنگ نوع مهندسی پوشیده شده است. رنگ های روشن به کار رفته باعث می شود تا کله قندی ترافیکی از فواصل دور قابل رویت می باشد. به دلیل کیفیت مناسب شبرنگ استفاده شده این محصول در مقابل آفتاب و یا نور مصنوعی انعکاس و بازتاب خوبی دارد و توجه رانندگان خودرو، سرنشینان و عابران را به خود جلب می کند. شبرنگ ترافیکی استفاده شده از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط مختلف محیطی دارد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده در راستا فروش تجهیزات ترافیکی، امکان خرید کله قندی ترافیکی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه لوازم ترافیکی خود فراهم نموده است و این تجهیزات را در دسترس کاربران قرار داده است. با خرید کله قندی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

    کله قندی

    malihe
    دوشنبه 30 تير 1399 - 1:51
    بازدید : 438

    دستکش ضدبرش استاد کار

    دستکش ایمنی انواع بسیار متنوع و مختلفی دارد. از جمله دستکش های ایمنی پرکاربرد می توان به دستکش ضد برش استادکار اشاره کرد. این نوع دستکش برای استفاده افرادی طراحی شده است که همواره با ابزارالات تیز و برنده، سر و کار دارند و دست های ایشان در معرض خطر بریدگی هستند. در بازار انواع مختلفی از دستکش ضد برش وجود دارند که هر کدام از سطح کیفی متفاوتی برخوردار بوده و کارایی خاص خود را دارند. بنابراین بهتر است با توجه به شرایط و خطرات شغلی، بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. با توجه به تنوع دستکش های ضد برش موجود و تفاوت آنها با یکدیگر، اختلاف قیمت نیز بین آنها وجود دارد.

    ویژگی های بارز دستکش ضد برش استادکار

     دستکش ضد برش استادکار، از نخ پلی استر با تراکم بالا ساخته می شود. استفاده از نخ مرغوب و درجه یک، علت اصلی کیفیت بالای آن می باشد. از سوی دیگر سبب سبک و راحت بودن و همچنین انعطاف پذیری مطلوب دستکش و در نهایت، آزادی عمل دست فرد نیز می شود.قسمت کف دست و انگشتان با یک لایه لاتکس پوشیده شده است. ضخامت لاتکس و کیفیت آن بر میزان مقاومت دستکش بسیار موثر است. در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند. دستکش کار استادکار،دارای مچ کشی است که مانع خارج شدن آن از دست در حین کار کردن می شود. در رنگ های مختلف تولید شده و در بسته بندی های استاندارد به مشتریان عرضه می گردد. قیمت دستکش ضد برش استادکار با توجه به ویژگی های ذکر شده تعیین می شود.

    ایمن ترافیک کالا که عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی مختلف است، انواع دستکش ایمنی با کیفیت را در لیست فروش خود گنجانده است. شما می توانید دستکش ضد برش استاد کار را از این فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب خریداری نمایید.

    دستکش ایمنی

    malihe
    جمعه 27 تير 1399 - 15:46
    بازدید : 473

    کلاه ایمنی jsp

    کلاه ایمنی jsp، یکی از انواع مختلف کلاه های ایمنی موجود در بازار است. این نوع کلاه در انواع طرح و رنگ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه شده است. از موارد استفاده این نوع کلاه ایمنی می توان به کار های ساختمانی، نجاری، صنایع خودروسازی، کارگاه های مختلف اشاره کرد. کلاه ایمنی jsp در ایران و با کیفیت عالی تولید می شود. جهت ساختن انواع کلاه جی اس پی، از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود به همین دلیل است که تفاوت قیمت در میان انواع محصولات این طرح کلاه های ایمنی وجود دارد. کلاه ایمنی جی اس پی مدل شیلد دار، کلاه ایمنی جی اس پی مدل igd ، کلاه ایمنی جی اس پی مدل mk7 و... از جمله مدل های مختلف این نوع کلاه ایمنی است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و مناسب استفاده در شرایط متفاوتی طراحی و تولید شده اند.

    این کلاه ها معمولا از جنس پلی اتیلن و یا پی وی سی تولید می شوند مقاومت بالایی در برابر سقوط اجسام و همچنین حرارت دارند. بسیار سبک بوده و فشاری بر سر وارد نمی کند. از این رو می توان گفت اگر به دنبال کلاه کار ساختمانی هستید این مدل بهترین گزینه است. کلاه ایمنی jspدارای نوار عرق گیر است و از عرق کردن سر جلوگیری می نماید. بعلاوه بند های ریگلاژی دارد و می توان اندازه آن را متناسب با اندازه سر تنظیم نمود. کلاه ایمنی jspاز جمله کلاه های ایمنی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است. ایمن ترافیک کالا، کلاه ایمنی جی اس پی را در کنار سایر محصولات با کیفیت ایمنی، به مشتریان خود عرضه می دارد. در صورتی که مایل به تهیه کلاه ایمنی jsp هستید می توانید قیمت کلاه ایمنی جی اس پی را در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مشاهده فرمایید. این مجموعه علاوه بر تولید محصولات، آنها را گارانتی طولانی مدت می نماید که نشانه کیفیت محصولات آن است.

    jsp

    malihe
    چهارشنبه 25 تير 1399 - 14:21
    بازدید : 448
    برچسب‌ها : کلاه ایمنی jsp,

    ۷ مدل دستکش کار

    دستکش کار از جمله تجهیزات ایمنی شخصی است که استفاده از آن در بسیاری از مشاغل، ضروری می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از دستکش های کار در بازار موجود هستند که هر کدام، در طرح های مختلف و از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند. طبیعتا  قیمت دستکش ایمنی  نیز با دیگری متفاوت است. با اینکه وظیفه همه انواع دستکش های کار، حفاظت از دست انسان در برابر آسیب هایی است که این عضو پرکار را تهدید می کنند؛ اما اینطور نیست که هر دستکشی را بتوان برای هر شرایط کاری مورد استفاده قرار داد.

    بررسی چند نمونه دستکش کار از نظر کارایی و قیمت

    همانطور که گفتیم، هر یک از انواع دستکش های ایمنی جهت استفاده در شرایط خاصی تولید شده اند. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

    • دستکش ضد برش استادکار:

    این نوع دستکش از الیاف پلی استر ساخته شده است. به دلیل دارا بودن قابلیت انعطاف بالا و همچنین عدم جذب رطوبت، مناسب برای استفاده در بسیاری از مشاغل از جمله لوله کشی است. این دستکش نسبت به کارایی بالایی که دارد، دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد.

    • دستکش کف مواد:

    از این دستکش می توان به عنوان دستکش ایمنی همه کاره یاد کرد. جهت مصارف عمومی، کارهای ساختمانی، تعمیرات و صنایع فلزی کاربرد دارد. بسیار ارزان قیمت بوده و انعطاف پذیری و مقاومت بالایی دارد.

    • دستکش زنجیری (قصابی):

    این نوع دستکش کار از جنس فلز (الیاف فولادی) ساخته شده است . اما در عین حال کاملا سبک و انعطاف پذیر می باشد. این نوع دستکش نسبت به موارد بالا قیمت بیشتری دارد اما در کل، قیمت آن نسبت به کارایی هایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

    • دستکش صنعتی ضد برش تانگ وانگ:

    این دستکش ها نیز از جنس پلی استر ساخته شده اند و داخل آن ها یک لایه آستری صد در صد پنبه ای وجود دارد. از ویژگی های این نوع دستکش کار می توان به مقاومت بالا در برابر ساییدگی، بریدگی و ترک خوردگی اشاره کرد. کاربرد آن در مصارف عمومی، باغبانی، مکانیکی، ساختمانی و... می باشد.

    • دستکش چرم جوشکاری:

    همانطور که از نام آن پیداست، جهت استفاده در کار جوشکاری که فرد در معرض پرتاب آتش و مواد مذاب قرار دارد طراحی و ساخته شده است. این دستکش دارای بدنه تمام چرم بوده و مقاوم در برابر حرارت بالا و سوختگی می باشد. این دستکش با توجه به کاربردی که دارد، قیمت مقرون به صرفه ای را دارا می باشد.

    • دستکش نیتریل:

    دستکش های نیتریلی خود، انواع مختلفی دارند و کاربرد های گوناگونی از جمله شغل برشکاری و انبار ها دارد. جنس نیتریل، بسیار مقاوم در برابر نفوذ انواع مواد شیمیایی است و از آسیب رسیدن به دست ها در برابر مواد شیمیایی گوناگون از جمله اسید ها، جلوگیری می کند.

    • دستکش کارگری: 

    انواع دستکش کارگری از جمله دستکش ضد تعرق کارگری جزو دستکش های مهم هستند که در عین کارایی بالا، قیمت پایینی دارند. این دستکش همان دستکش کف مواد است و بیشتر کارگران از این نوع دستکش استفاده می کنند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع دستکش کار اقدام به فروش بی واسطه محصولات خود نموده است.

    دستکش کار

    malihe
    پنجشنبه 19 تير 1399 - 13:33
    بازدید : 497

    تابلوی فانتزی معابر

    تابلو خیابان عشق عناوینی هستند که ممکن است در مورد آن شنیده باشید. ساخت تابلو کوچه به اسم شما ایده ای ست که طرفداران زیادی را جلب نموده است. با اینکه  قیمت تابلوی اسامی معابر چنان زیاد نیست اما می تواند محیط شما را زیبا نماید. با نصب تابلو خیابان عشق در منزل و نوشتن اسم خود و همسرتان روی آن می‌توانید این ایده را پیاده سازی نمایید. در آپارتمان های چند واحده، با نصب تابلو کوچه به اسم شما می توانید مهمانانتان را به سمت منزل خودتان راهنمایی کنید و همچنین دکوراسیون منزلتان را بسیار شیک و لاکچری نمایید. تابلو کوچه عشق که به نام شما و همسرتان منقش شده می تواند دقیقا مانند تابلو کوچه طراحی ‌شود و در قسمت شماره کوچه می‌توانید تاریخ مهمی مانند تاریخ ازدواجتان را درج نمایید. شما می‌توانید این تابلوها را در ابعاد، اشکال، نوشته های مختلف و…سفارشدهید. ایده تابلو خیابان عشق مورد توجه افرادی است که به داشتن دکوراسیون با تم های سنتی و یا نوستالژیک علاقه دارند. البته تابلو کوچه اسم می‌تواند در خانه های با دکوراسیون مدرن نیز نصب شود و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

    ساخت پلاک کوچه عشق

    اگر ساخت پلاک کوچه عشق به شکل دیوارکوب طراحی ‌شود ابعاد آن در ۲۶ در ۶۰ سانتی متر امکان پذیر است. مطلب مورد نظرتان هر آنچه که باشد توسط طراحان روی تابلو عشق نوشته شده و سفارشات بعد از تایید، در محل تحویل شما داده می‌شود. اما در صورتی که قصد دارید از انواع تابلو کوچه عشق پرچمی استفاده کنید می‌توانید آن را در ابعاد ۳۳ در ۸۰ سانتیمتر و یا ۳۵ در ۹۰ سانتی متر سفارش دهید. این مدل از آنجایی که به پایه نیاز دارد مورد توجه بیشتر افرادی قرار می‌گیرد که در منزلشان حیاط دارند. هدیه تابلو کوچه به اسم شما می‌تواند کادویی بسیار مجلل و شیک باشد و همسرتان را شگفت زده نماید.

    مخصوصا اگر روی آن تاریخ و جمله مورد علاقه همسرتان نیز نوشته شده باشد. از دیگر ایده های قابل اجرا استفاده از نمای کاشی کاری برای تابلو خیابان عشق است. همانطور که در خیابان های قدیمی نام کوچه به کمک کاشی کاری در ورودی آن نصب شده است شما می‌توانید نام خود و همسرتان و یا جمله مورد علاقه او، تاریخ خاص زندگی مشترکتان و همچنین عکس موردنظرتان را در فرم کاشی کاری سفارش دهید. همچنین این ایده این قابلیت را دارد که به عنوان یک هدیه شیک و لاکچری برای دوستانتان در مناسبت های مختلف سفارش داده شود.

    سفارش تابلو کوچه عشق

    تابلو اسم کوچه عشق تابلویی نوستالژیک است که می‌تواند فضای خانه را خاص نماید. این تابلوها را می‌توانید در انواع مختلف سفارش دهید برای مثال برای ایجاد جذابیت بیشتر تابلو خیابان عشق را به صورت پرچمی سفارش داده و در حیاط خانه نصب نمایید. تابلو پرچمی در واقع همان تابلوهای معابر شهری هستند که در ورودی کوچه ها در خیابان روی پایه نصب می‌شوند. در صورتی که قصد دارید به عنوان هدیه تابلو کوچه به اسم شما و همسرتان را سفارش دهید قدرت انتخاب بالایی دارید. ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم آورده که بتوانید خرید تابلو اسم را در طرح های مختلف مانند دیوارکوب، تابلوی پرچمی و در اشکال مختلفی سفارش دهید.

    تابلوی عشق

    malihe
    دوشنبه 16 تير 1399 - 16:35
    بازدید : 575

    استفاده از وسایل ورزشی پارک ها

    استفاده صحیح از وسایل ورزشی پارکی علاوه بر سلامت و کاهش وزن باعث می‌شود تا عضلات خود را نیز تقویت کنید. در تولید لوازم ورزشی پارکی از وسایل بدنسازی الگو گرفته می شود. برای مثال می  توان به تردمیل پارکی اشاره نمود.  به شرطی می توانید با این دستگاه ها ورزش کنید که نحوه کار با دستگاه های ورزشی در پارک ها را بدانید و یا از شخصی که در این زمینه تخصص دارد سوال نمایید. زیرا عدم آگاهی و استفاده نامناسب از این وسایل ممکن است بروز مشکلاتی برای شما شود. لوازم ورزشی پارکی تنوع زیادی دارند و هر کدام جهت تقویتیکی از اعضای بدن ساخته شده و در پارک ها نصب شده اند. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای کار خود به آهستگی و با تعداد کم ،حرکات خود را شروع نمایید. البته نرمش قبل از انجام ورزش را فراموش نکنید. پیاده روی سبک دور پارک می تواند نرمش مناسبی باشد. بعد از شروع کار ممکن است در عضلات احساس گرفتگی داشته باشید که این در ابتدای شروع ورزش طبیعی است. برای کاهش گرفتگی عضلات در روزهای اول می توانید از دوش آب گرم بعد از ورزش استفاده کنید.

    دستگاه گام زن

    دستگاه گام زن پارکی در واقع راه رفتن را شبیه سازی می کند. با گذاشتن کف پا روی محل مورد نظر و حرکت به جلو می توانید از این دستگاه استفاده کنید. فواید دستگاه گام زن بسیار زیاد است و شما با شروع آهسته با این دستگاه می توانید به عنوان نرمش کار را شروع کنید و با افزایش سرعت ضربان قلب خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید با افزایش ضربان قلب مصرف انرژی در بدن افزایش مییابد و بدن شروع به سوزاندن کالری می نماید. از طرفی در این دستگاه دست ها نیز درگیر فعالیت می شوند و می توان گفت بازوها نیز خوش فرم خواهند شد. پس می‌توان ادعا داشت دستگاه کام زن پارکی می‌تواند عضلات بازو، ران و ساق پا و دستگاه قلبی عروقی را تقویت نماید.

    گام زن جلو و عقب

    گام زن جلو و عقب نیز برای لاغری با وسایل ورزشی پارک و به عنوان دستگاه گام زن پارکی طراحی شده است. در این دستگاه شما دو پای خود را در محل مورد نظر قرار داده و با دست ها میله را می‌گیرید. به آهستگی شروع به حرکت دادن پاها کنید. این کار را به آهستگی شروع کنید و اجازه دهید ضربان قلبتان افزایشیابد، به آهستگی سرعت خود را بکاهید و پاها را بیشتر باز کنید. با این کار عضلات پا کشش مناسبییافته و تقویت می شود. البته در باز کردن پاها احتیاط کنید که تعادلتان به هم نخورد.

    دستگاه مسگری

    یکی دیگر از دستگاه های لاغری ورزشی پارک دستگاه مسگری است. استفاده از این وسیله را به افرادی که در پهلوی خود چربی زیادی دارند توصیه می کنیم. البته دقت داشته باشید حین ورزش با این دستگاه بایدبالاتنه را ثابت نگه داشته و پایین تنه را حرکت دهید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. علاوه بر پهلو استفاده از این دستگاه چربی های شکمی را نیز از بین خواهد برد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات و وسایل پارکی است. در صورت نیاز به نصب و یا تعمیر این دستگاه ها می توانید با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

    لوازم ورزشی

    malihe
    يکشنبه 15 تير 1399 - 0:41
    بازدید : 557

    نوع مشاغل وصنایع در طراحی لباس کارگری تاثیر بسزایی دارد. در انتخاب لباس کارگری نحوه دوخت، نوع پارچه،وزن پارچه ورنگ آن مد نظر قرار می گیرد. لباس کار کارگری مناسب، لباسی است که حداقل نیازهای افراد را پوشش دهد وایمنی لازم را براورده کند. قیمت لباس کارگری نسبت به دیگر انواع مناسب تر است.

    از لحاظ جنس پارچه، پارچه های کجراه پلی استرویسکوز جز پر مصرف ترین پارچه ها برای لباس کارگری هستند. از ویژگی های آنهامی توانبه وزن کم، ضخامت زیاد، مقاوم در برابر کشش اشاره کرد. برای کارگرانی که بامواد شیمیایی وبرق سرو کار دارند گزینه مناسبی است. پارچه ی لباس کجراه با سی درصد پنبه وهفتاد درصد پلی استروزن بالاتری نسبت به پارچه کجراه پلی استرویسکوز دارد.تبادل هوا به دلیل وجود پنبه بهتر صورت می گیرد وبه طبع انسان تعرق کمتری می کند.

    از پارچه ی ترگال ساده با وزن پایین مقرون به صرفه ترین پارچه برای دوخت لباس کارگری نام برده می شود که رنگبندی متنوع و قیمت مناسبی دارد. برای دوخت لباس کار کاررگی سلایق ومعیارهای مختلفی درنظر گرفته می شود تا کارگران فروشگاهها، رستورانها و پرسنل کارنجات، صنایع و ... از آن استفاده کنند.

    شرایط آب وهوایی در انتخاب لباس کارگران تاثیر بسزایی دارد به نحوی که در مناطق جنوبی کشورکه کارگران در دمای بالا کارمی کنند لباس کار را از جنس پنبه تهیه می شود. در صنایع فولاد استفاده از لباس نسوز رایجتر است. مشاغلی که با روغن سر وکار دارند لباس غیر قابل نفوذ کارایی بالایی دارد.لباس کارگری به صورت دو تیکه، سرهمی یا یک تیکه ودوبنده طراحی می شود. لباس دوتیکه شامل کاپشن وشلوار یا پیراهن وشلوار می شود.جیب ها متناسب با نیاز کارگر حین انجام فعالیت طراحی می شوند.

    شستشوی لباس کارگری راحت واستفاده از آن به دلیل دوام زیاد مقرون به صرفه است. لباس کار ارزان و یا لباس کارگری با قیمت مناسب در بازار وجود دارد. به کارگران وکارفرمایان توصیه می شود با دقت وبراساس شرایط محیط کار لباس کار کارگری را انتخاب کنند. ایمن ترافیک کالا آماده دریافت سفارش لباس کار کارگری در تیراژ بالا می باشد. خرید لباس کار کارگری در یک طرح به محیط کاری نظم می بخشد.

    لباس کار

    malihe
    شنبه 14 تير 1399 - 15:32
    بازدید : 417
    برچسب‌ها : لباس کار کارگری,

    کاربرد انواع سرعتگیر

    سرعتگیر ها نقش موثر و بسزایی در کاهش سرعت های بالا داشته و می توانند با نصب در مناطق حساس همچون مدارس، بیمارستان ها و... بسیاری از تصادفات خطرناک را به حداقل برسانند. یکی دیگر از انواع سرعتگیر که با سرعتگیر پارکینگی شناخته می شود باعث نظم در رفت و آمد در پارکینگ های عمومی می شود. توجه به استاندارد سرعتگیر در معابر شهری و برون شهری، مناطق ایست و بازرسی، معبر هایی که شیب بالایی دارند، بیمارستان و درمانگاه، مراکز آموزشی، مراکز خرید، مناطق مسکونی و... به میزان بالایی از سرعت خودرو ها کاسته و امنیت عابرین و سرنشینان خودرو را رقم می زنند.

    اهمیت استفاده از سرعتگیر در خیابان ها

    رشد سریع وسایل نقلیه و استفاده فراوان موجب گشته تا لزوم ایجاد تمهیدات ایمنی برای جاده و خیابان اهمیت بسیاری پیدا نماید. تجهیزات و لوازم ترافیکی انواع مختلفی داشته که بر حسب نوع کاربرد به کار می روند. یکی از انواع مهم این تجهیزات را می توان سرعتگیر ترافیکی دانست. طبق مستندات بکارگیری انواع سرعتگیر ها به 7 ژوئن 1906 بر می گردد. امروزه سرعتگیر های ترافیکی تنوع و گسترش فراوانییافته اند و نوع ساخت آنها بر اساس سازگاری با محیط زیست و ماندگاری بالا می باشد. توجه به استاندارد سرعتگیر ها در معابر شهری، بزرگراه ها، مناطق حساس تردد خودرو و... نقش موثری در کنترل سرعت، کاهش تصادفات و پیشگیری از خطرات موجود دارد. در این مقاله به توضیح هرچه بهتر انواع سرعتگیر ها، سرعت کاه و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

    مزایا‌ی سرعتگیر

    • نقش بسیار موثری در کاهش سرعت و ایجاد امنیت در منطقه نصب دارد.
    • با نصب سرعتگیر و سرعت کاه امنیت جانی و مالی عابرین پیاده میسر می گردد.
    • به آسانی نصب می شوند و نوع موقت آن قابلیت جابجایی دارند.
    • از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.
    • در روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات نقش بسیاری دارند.
    • ضد ضربه بوده دوام و مقاومت بالایی دارند. نوع پلاستیکی و لاستیکی آن در صورت برخورد خودرو به عنوان یک ضربه گیر عمل می کند و به لاستیک ماشیب آسیب نمی رساند.
    • خاصیت شبرنگ داشته و راننده می تواند در هنگام تاریکی آن را تشخیص دهد. سازگار با محیط زیست هستند.

    معایب سرعتگیر

    • استفاده از تجهیزات غیر استاندارد سرعتگیر می توان بسیار آسیب رسان باشد.
    • به خودرو آسیب می رساند. با کاهش سرعت خودرو های اورژانس، آتش نشانی و... یک عامل منفی محسوب می شوند.
    • برای دوچرخه و موتور سیکلت دردسر ساز است. ممکن است رانندگان خودرو مسیردیگری را که دارایسرعتگیر نمی باشد
    • برای تردد انتخاب کرده و به همین سبب تعادل ترافیک خودرو ها نامناسب گردد.
    • می تواند به افزایش آلودگی صوتی و محیطی بیانجامد.

    نسل جدیدسرعتگیر ها که از جنس پلیمر، پلاستیک مقاوم و لاستیک می باشند، می تواند بسیاری از معایب سرعتگیر های غیر استاندارد را از بین برده و استفاده از انواع سرعتگیر ها را بهینه سازی نماید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود.

    سرعتگیر

    malihe
    پنجشنبه 12 تير 1399 - 3:30
    بازدید : 525

    چراغ های راهنمایی و رانندگی عجیب در جهان

    چراغ های راهنمایی و رانندگی در تمام دنیا شکل واحدی دارند، اما در بعضی از نقاط جهان خرید چراغ راهنمایی با شمایل متفاوت ونصب آن جهت فرهنگ سازی، پیام رسانی به شهروندان یا نمادی از یک رویدادانجام می شود.

    عجیب ترین چراغ های راهنمایی و رانندگی نئاندرتال ها

    این چراغ راهنمایی در شهر Krabi کشور تایلند قرار دارد. جالب است بدانید که نئاندرتال ها در غارهای سنگ آهک این کشور زندگی می کردند و در واقع یکی از نمادهای تاریخی این کشور محسوب می شوند. بنابراین این چراغ راهنمایی نمادی برای احترام به تاریخ این کشور می باشد.

    چراغ راهنمایی عابر پیاده

    در شهر Prague در کشور جمهوری چک، یکی از باریک ترین کوچه های این شهر مجهز به چراغ راهنمایی است. در واقع این چراغ راهنمایی از برخورد عابرین پیاده به یکدیگر در این کوچه باریک جلوگیری می کند. زیرا این کوچه برای عبور دو نفر همزمان بسیار باریک بوده و تقریبا غیرممکن است. جالب است بدانید بر اساس یک گزارش، چندی پیشیک توریست تنومند آلمانی هنگام عبور از این کوچه باریک مجبور شد از صابون استفاده کند تا بتواند خارج شود!

    چراغ های راهنمایی و رانندگی با تصاویر متفاوت

    در سال ۲۰۱۲ یک هنرمند چکی، ۴۸ عدد چراغ استاندارد را از خیابان جمع کرد و چراغ های راهنمایی و رانندگی متفاوتی را جایگزین کرد. در آن چراغ ها، یک مرد مشغول انجام فعالیت هایی مثل پیاده رویی با سگ، ادرار کردن، نوشیدن و به دار آویختن خودش بود. این هنرمند چکی از سوی مقامات مورد خشم قرار گرفت و جریمه شد تا هزینه تعمیرات و جایگزینی چراغ های راهنمایی و رانندگی استاندارد را بپردازد؛ اما او از پرداخت جریمه خودداری کرد و ۳۰ روز به زندان رفت.

    مرد کوچک

    مردی کوچک و دوست داشتنی با کلاهی با لبه های نازک در چراغ های راهنمایی و رانندگی آلمان شرقی دیده می شد و به نام آمپلمن مشهور بود. اما پس از مدتی این شخصیت توسط آلمان غربی و با یک شخصیت دیگر جایگزین شد؛ اما دیگر جذابیت های قبل را نداشت. بنابراین شهروندان که شخصیت قبلی را دوست داشتند اعتراضاتی را برای بازگرداندن او به راه انداختند و رسانه ها و عموم مردم را درگیر کردند؛ تا سرانجام آمپلمن در سال ۱۹۹۷ با تقاضای مردم برگشت. این چراغ های راهنمایی و رانندگی اکنون در آلمان شرقی و غربی سابق، در خیابان های فرعی و محله های مسکونی دیده می شوند.

    در حال حاضر آمپلومن نیز در کنار آمپلمن دیده می شود. در سال ۲۰۰۴ و در یکی از شهرهای آلمان، مردان کوچک با زنان کوچک جایگزین شدند؛ تا در این مورد برابری جنسیتی رعایت شود. با توجه به این موضوع، اخیرا در شهر دورتمند، ایده های مطرح شده است؛ که طبق آن در ۵۰ درصد از چراغ های راهنمایی و رانندگی شهر باید از تصویر زن استفاده شود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا برای تولید انواع چراغ راهنمایی از بهترین طراحان استفاده می کند. این شرکت علاوه بر تولید انواع چراغ راهنمایی آنها را نصب و گارانتی می نماید.

    چراغ

    malihe
    دوشنبه 9 تير 1399 - 20:50
    بازدید : 453

    کفش ارگونومیک چیست؟

    کفش کار و لباس کار از مهم‌ترین تجهیزات ایمنی محسوب می شوند. که در استانداردهایHSE ویژگی های مختلفی برای آن ها تعریف شده است. در طراحی کفش ها اولین نکته طراحی ارگونومیک است. شاید قیمت کفش ایمنی  نسبت به دیگر انواع کفش بیشتر باشد، اما خرید این کفش برای سلامت و امنیت شما الزامی است. طرز قرار گرفتن پا در داخل کفش تاثیر مستقیمی بر ستون فقرات و سایر اجزای بدن دارد. همان طور که بیان شد ارگونومیک بودن کفش ایمنی از مهم ترین ویژگی هایی است که کفش ها باید داشته باشد. ارگونومیک بودن کفش ها در واقع به معنای استاندارد بودن کفش ها است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم. به عنوان مثال بیشتر افراد فکر می‌کنند پاشنه کفش ها باید در ابتدا تنگ باشد تا بعد از مدتی پاها شکل کفش را بگیرد و یا کفش ها باز و با پا متناسب شود. ولی این باور اشتباه است و باعث می‌شود تا پاها آسیب ببیند و در طولانی مدت با بیماری های مرتبط به پاها دچار شوید. به هیچ عنوان نباید کفشی را بخریدکه پا در آن راحت نباشد و باعث تغییر فرم پا شود بلکه بهترین کفش‌ها، کفش هایی هستند که دقیقا متناسب با پای شما باشند و در ابتدا هم پاها در آن راحتی لازم را داشته باشند.

    انواع کفش ایمنی

    کفش ایمنی انواع گوناگونی دارد و برای شغل ها و موقعیت های گوناگون دارای ویژگی های مختلفی است که باید متناسب با هر شخص، کار، شغل و حرفه او باشد. در ادامه به بررسی کامل انواع کفش ایمنیمی‌پردازیم.

    کفش ایمنی ضد اسید

    این نوع از کفش ها دارای پوششی قوی هستند که با استفاده از این لایه کفش ایمنی در برابر خوردگی مواد اسیدی در کارگاه ها و آزمایشگاه ها مقاوم می‌شود. از این نوع کفش ایمنی می‌توان در کارگاه های قالب سازی و یا جواهر سازی استفاده کرد که به راحتی از ریختن فلزات ذوب شده روی پاها جلوگیری کند.

    کفش ایمنی عایق برق

    افرادی که با برق کار می‌‌کنند باید از تجهیزات ایمنی مطمئن استفاده کنند تا ایمنی مکان و کارکنان در محیط کاری حفظ شود. در این بخش به معرفی نوعی از کفش ایمنی می‌پردازیم که عایق برق بوده و می‌تواند جریان برق را با محدودیت ویژه خود از خود عبور دهد.

    ویژگی کفش عایق برق

    کفش ایمنی عایق برق دارای ویژگی‌های تخصصی بوده و نسبت به دیگر کفش ها مهم تر است. زیرا ممکن است با رعایت نکردن یک نکته بسیار کوچک و ساده جان شخص برق کار به خطر بیافتد. این گونه از کفش ها باید دارای زیره مخصوص و مقاوم در برابر جریان برق باشد که این ویژگی در کفش های مختلف متفاوت است و برای هر نوع از حرفه های برق کاری فرق می‌کند که کفش تا چه حد مقاوم باشد. بند این گونه از کفش ها باید از جنس پلی استر باشد تا بیشترین و بهترین کارایی را داشته باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا با فروش اینترنتی محصولات خود شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید به صورت غیر حضوری انواع کفش کار را تهیه نمایید.

    کفش کار

    malihe
    يکشنبه 8 تير 1399 - 16:36
    بازدید : 511

    انواع تاب و سرسره پارکی

    تاب و سرسره پارکی جزء مهم از دسته مبلمان و تجهیزات شهری هستند که تاثیر بسیاری در زیباسازی فضای پارک و سرگرمی کودکان دارند. از مهمترین انواع تاب و سرسره می توان به تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی اشاره داشت. همه کودکان نیاز به یک فضای شاد و الهام بخش برای بازی دارند. فضایی پر انرژی که بتواند کودکان را بر سر ذوق آورد. فضاهای پارک هادرشهرهای بزرگ و کوچک میتواند محیطی مناسب برای کودکان باشد. به شرطی که این محیط ها به انواع لوازم بازی و سرگرمی مجهز شوند. در واقع با ارزیابی شرایط محیطی و سن مصرف کنندگان این لوازم، می توان تجهیزات استانداردی طراحی کرد. محوطه بیمارستان، منازل ویلایی، تفرج گاه، سواحل و مهدکودک مکان هایی هستند که از انواع لوازم بازی پارکی همچون تاب سرسره استفاده می کنند. عمده ترین لوازمی که در پارک ها برای بازی کودکان نصب می شوند، تاب سرسره و الاکلنگ هستند. این لوازم را از فلزات و یا مواد غیر فلزی می سازند.

    تاب سرسره فلزی

    انواع تاب سرسره فلزی توان تحمل وزن بالایی را دارند و در طولانی مدت می تواند مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد. این لوازم را از پروفایل های فولادی ضدزنگ می سازند. استحکام فولاد عمر تاب سرسره را تضمین می کند. از طرفی برای محافظت از این فلز در برابر عوامل خورنده محیطی و ایجاد جلا و زیبایی، این لوازم را رنگ آمیزی می کنند. رنگ های کوره ای الکترواستاتیک با خواص ویژه ای که دارند، برای رنگ آمیزی این تجهیزات مناسبند. برای ساخت تاب فلزی از زنجیرهای فولادی و مستحکم استفاده می شود. این زنجیرها با مفصل های فولادی به میله افقی اسکلت وصل می شود. انواع سرسره پارکی مرتفع تر و با ابعاد بزرگ تر را از فلزات می سازند. سینی فلزی انواع سرسره فلزی لغزندگی بیشتری نسبت به نمونه های غیر فلزی دارد و برای کاربران جذاب تر خواهد بود.

    تاب سرسره غیر فلزی

    تاب سرسره های غیر فلزی شامل تاب سرسره پلاستیکی، سرسره پلی اتیلن و تاب سرسره های فایبرگلاس هستند. مهم ترین مزیت تاب و سرسره پلاستیکییا پلی اتیلنی، عدم خوردگی با گذشت زمان است. سبکی، مقاومت بالا در برابر تابش خورشید، مقاومت در برابر انبساط و انقباض های محیطی از دیگر خواص این لوازم است. سرسره و تاب پلاستیکی و الاکلنگ پلاستیکی به دلیل عایق بودن، گرما یا سرمای محیط را به استفاده کنندگان انتقال نمی دهند. به همین دلیل در فصل سرما و گرما استفاده از آنها راحت تر است. این لوازم وزن پایینی دارند و می توان آنها را به راحتی جابجا کرد. از انواع سرسره پلاستیکی می توان سرسره پنج پله را نام برد که برای استفاده در محوطه مهدکودک ها، هتل ها، رستوران ها و مناطق ویلایی مناسب است. سرسره پنج پله پلی اتیلنی تحت تابش مداوم آفتاب و بارش باران های شدید پوسته پوسته نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد. این سرسره برای کودکان 2 تا 5 سال طراحی شده و قابل استفاده در منازل می باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا با تولید انواع تاب و سرسره برای مکان های مختلف مانند ویلا، پارک های بازی، شهربازی، حیاط منازل، اتاق کودکان سعی دارد نیاز کوددکان شما به بازی را رفع نماید.

    تاب سرسره

    malihe
    يکشنبه 8 تير 1399 - 2:37
    بازدید : 479

    خرید نیمکت شهری و پارکی

    خرید نیمکت پارکی با کیفیت از هزینه های نگهداری و مخارج پس از نصب می کاهد و علاوه بر ایجاد زیبایی در پارک موجب رونق بوستان و رضایت شهروندان می شود. نیمکت پارکی می تواند از جنس چوب، فلز، پلاستیک، بتن و سنگ باشد، هرکدام از این نیمکت ها دارای ویژگی ها و امتیازات خاص خود می باشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برای خرید نیمکت شهری و پارکی می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز معتبر بهترین آن را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. قیمت نیمکت پارکی و شهری بر اساس نوع طراحی، مصالح به کار رفته و ابعاد تعیین می گردد. برای اطلاع از لیست قیمت نیمکت های پارکی چوبی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و نسبت به خرید آنلاین محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

    با خرید نیمکت زیبا محیط را زیبا و جذاب کنید

     با خرید مبلمان شهری و نیمکت پارکی می توان چهره شهر را زیبا تر و جذاب تر کرد. خرید نیمکت شهری و پارکی زیبا به محیط زندگی شهری اعتبار و هویت می بخشد و موجب افزایش سطح رفاه شهروندان می گردد. با خرید نیمکت شهری و پارکی استاندارد می توانید سلامت روحی و جسمی شهروندان را ارتقا داده و آنان را ترغیب به استفاده از هوای آزاد، رفتن به پارک ها و گردشگاه ها کنید. نیمکت شهری و پارکی فرصت گفتگو بین مردم را افزایش می دهد و می توان تا سال ها از مزایای نصب و به کارگیری آن استفاده نمود.

    با خرید تجهیزات استاندارد دیگر نگران زشتی و افسردگی چهره شهری نباشید؛ چرا که وجود این ملزومات زیبا که در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارند به درخشندگی و پویایی شهر می افزایند. شما می توانید با خرید نیمکت شهری و پارکی متناسب با خواست و سلیقه شهروندان و شرایط اقلیمی به محبوبیت و اعتبار مناطق مختلف شهری بیافزایید. برای خرید نیمکتیا صندلی پارکی می توانید در فروشگاه ایمن ترافیک کالا از طریق های اراتباطی با ما در تماس باشید.

     ایمن ترافیک کالا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نیمکت های پارکی یا صندلی پارکی توانسته است در امر فروش و تولید محصولات خود برای افزایش آسایش شهروندان پیش قدم باشد. نیمکت شهری از جمله مبلمان شهری به شمار می آید که بسیاری از شهروندان از آن استفاده کرده اند و می کنند. یکی از راه های خرید نیمکتیا نیمکت شهری که می توان به آن اشاره کرد خرید اینترنتی نیمکت پارکی است که ایمن ترافیک کالا برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است و شما می توانید با تماس با کارشناسان ما درباره خرید نیمکتیا لیست قیمت نیمکت پارکی اطلاعات کافی را دریافت کنید.

    فروش نیمکت پارک

    malihe
    جمعه 6 تير 1399 - 14:58
    بازدید : 650

    وسایل ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

    همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و .... نیز از استفاده نمایند.

    در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

    1-استوانه ترافیکی

    این مدل شباهت ظاهری زیادی به کله قندی دارد اما برخلاف آن قابل حمل و نقل نیست و در محل نصب می شود. استوانه ترافیکی برای ادغام و جداسازی مسیرهای عبور و مرور خودرو ها و یا نشان دادن حریم جاده و خیابان ها استفاده می شود. شما نیز می توانید با خرید این محصول و قرار دادن آن در محل پارک خود از ورود دیگر خودروها به محل پارک خود پیشگیری نمایید. در ضمن از این محصول در پارکینگ های عمومی نیز استفاده های گوناگونی می شود. استوانه ها اصولا در رنگ نارنجی طراحی و ساخته می شود و نوارهای شبرنگ اطراف آنها به دید بهتر آنها در شب کمک می کند. یکی از انواع استوانه ترافیکی که در مجتمع های مسکونی و تفریحی کاربرد دارد استوانه ترافیکی مسیرنما است.

    2-کله قندی ترافیکی

    کله قندی ترافیکی یا مخروط ترافیکی نیز از تجهیزات پرکاربرد ترافیکی است. کله قندی ترافیکی بر خلاف استوانه ترافیکی قابلیت حمل و نقل دارند..  پلیس راهنمایی و رانندگی اکثر برای مسدود کردن موقت یک مسیر و یا جدا نمودن محل تصادف و ... از این محصول استفاده می کنند کله قندی را اصولا در رنگ قرمز و نارنجی می توان یافت. در حاشیه این مدل نیز از نوار شبرنگ استفاده می شود تا در شب عابرین و رانندگان دید بهتری به آن داشته باشند. کله قندی ها به دلیل قرار گرفتن در محل های خطرناک ازمواد اولیه مقاومتر مانند پلاستیک PVC ساخته می شود.

    3-نیوجرسی و بشکه ترافیکی

    نیوجرسی ترافیکی از دو متریال اصلی پلاستیک و بتن ساخته می شود. انواع بتنی را در بین مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه ها و  آزادراه ها استفاده می کنند. اما مدل پلاستیکی وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. مدل پلاستیکی برای جدا نمودن مسیرها در شهر و یا مسدود کردن مسیر در بزرگراه های شهری استفاده می شود. برای سنگین شدن آن را با آب و یا شن پر می کنند. بشکه ترافیکی نیز کاربری نیوجرسی دارد با این تفاوت که شکل ظاهری آن متفاوت است. بشکه ها ارتفاع بیشتری دارند و برای چسباندن فلش ها و دیگر علائم مورد نیاز می توان از بدنه آن استفاده نمایید.

    کلام آخر

    در فروشگاه ایمن ترافیک کالا می توانید هر آنچه در زمینه تجهیزات ایمنی نیاز دارید را پیدا کنید. این شرکت با فروش محصولات خود به صورت بی واسطه قیمت های بسیار مناسبی به مشتریان ارائه می دهد. در صورت نیاز به نصاب نیز می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    فروش انواع تجهیزات ترافیکی

    malihe
    چهارشنبه 4 تير 1399 - 1:12
    بازدید : 475

    اهمیت مبلمان شهری

    با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند. نوعی از مبلمان شهری برای زیبا نمودن شهر استفاده می شود مانند انواع گلدان، المان های فصلی، آیینی، مذهبی و ... اما بیشترین  کاربرد مبلمان شهری برای ایجاد آسایش در میان ساکنان شهر است. وسایلی همچون انواع نیمکت، وسایل بازی کودکان، تاب و سرسره، وسایل ورزشی و ... شامل این موارد می شود. علاوه بر شهر استفاده از این تجهیزات در شهرک ها، مجتمع ها، باغ، ویلا، مهد کودک و ... نیز مناسب به نظر می رسد. ایمن ترافیک کالا با طراحی و تولید انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که با خرید انواع مبلمان شهری، آنها را در مکان مناسب نصب نمایید. استفاده از تجهیزات ورزشی، وسایل بازی و تاب و سرسره در مجتمع های مسکونی، اداری، تفریحی، پاساژها و ... اسباب رفاه بیشتری ساکنان را فراهم می کند. در ادامه بیشتر با مبلمان شهری که توسط ایمن ترافیک تولید می شود آشنا خواهید شد.

    وسایل بازی

    وسایل بازی تولید شده در ایمن ترافیک تنوع بسیار زیادی دارند. از مهمترین آنها می توان به وسایل بازی پلی اتیلن اشاره نمود. این وسایل از پلاستیک ساخته شده اند و به شکل مجموعه بازی هایی در فضای پارگ، بوستان ها، مجتمع های تفریحی و مسکونی نصب می شوند. از دیگر محصولات این شرکت باید به لوازم بازی شهر بازی اشاره نمود. این وسایل که شامل تکان دهنده کودک موزیکال، دستگاه مری گراند، گیم مانیتور دار آبپاش، دستگاه گیم نت و .... می شود، برای شهربازی های سرپوشیده طراحی شده اند. وسایل بازی مهدکودک از دیگر وسایل بازی کودکان است که در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک به فروش می رسد. این وسایل شامل اسب تعادل، سرسره سنجاب، اسباب بازی تعادلی، استخر توپ، تونل بازی و ... می شود. این محصولات برای مهدکودک ها طراحی شده است تا بچه ها بتوانند بازی گروهی را تجربه نمایند. تنوع این محصولات بسیار زیاد است و با کمی صرف وقت می توانید بهترین وسیله بازی را انتخاب نمایید.

    تاب و سرسره

    تاب و سرسره از جذاب ترین وسایل بازی کودکان است. تاب و سرسره ها اصولا فلزی و یا پلاستیکی هستند. ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع تاب و سرسره پارکی تنوع محصولات بسیار زیادی دارد. شما نیز با نگاهی به لیست این محصولات در  فروشگاه اینترنتی ما می توانید یکی از بهترین انواع را با توجه به سن کودکتان خریداری نموده و در حیاط باغ و ویلا، مهدکودک، اتاق خواب و ... نصب نمایید. در ضمن از بعضی از انواع این محصولات می توانید در فضای باز مجتمع مسکونی خود نیز استفاده نموده و شرایط تفریح کودکان شهرک و مجتمع را فراهم آورید. دقت کنید این تاب و سرسره به صورت مجموعه بازی طراحی می شود و کودکان در آن می توانند همزمان چند بازی را تجربه نمایند.  لازم به ذکر است در این مجموعه انواع تاب ویلایی نیز برای عرضه وجود دارد.

    کلام آخر

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا مجموعه ای از بهترین مبلمان شهری را فراهم آورده است. این مجموعه تنوع بسیار زیادی دارد و دست شما در انتخاب باز است. در صورتی که به یکی از انواع مبلمان شهری اعم از گلدان، سطل زباله، نیمکت، وسایل بازی و ... نیاز داشتید می توانید آنها راسفارش داده و درب منزل تحوی بگیرید.

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا

    malihe
    سه شنبه 3 تير 1399 - 12:53
    بازدید : 508

    ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی

    آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایش یافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید.

    انواع لباس کار ایمنی

    لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

    انواع کفش کار

    شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. اگر این افراد حین کار از کفش های ایمنی مخصوص کار استفاده می کردند اینک می توانستند به در حرفه خود مشغول به کار باشند. این کفش های ایمنی در قسمت پنجه اسکلت فلزی دارند و در رویه آنها از چرم مقاومی استفاده شده است. از این رو در صورت افتادن اجسام روی انگشتان پا مشکل برای انگشتان ایجاد نمی شود. اگر محیط کار شما روغنی است احتمال لیز خوردن کارکنان افزایش می یابد پس باید از کفش کاری که در کف خود دارای آج های مناسب است استفاده کنید. کفش کار ضد برق گرفتگی نیز یکی از بهترین تجهیزات ایمنی برای برقکاران است و توصیه می شود حتما از آن استفاده نمایید.

    دستکش ایمنی

    حتما تا کنون شنیده اید که دست یکی از همکارانتان در دستگاه پرس قرار گرفته و یا هنگام کار با دستگاه های برش دچار آسیب شده است. ما به شما استفاده از دستکش های مخصوص این کار را پیشنهاد می دهیم. این دستکش ها به واسطه فلزاتی که در بافت آنها استفاده شده است از انگشتان دست محافظت می کند. دستکش ایمنی از پوست دست در برابر مواد شیمیایی، نور مستقیم خورشید، بریدگی، ایجاد زخم و هر مشکلی در حین کار ممکن است به وجود آید محافظت می کند. جنس پارچه استفاده شده در دستکش و همچنین سایز آن اهمیت بسیار زیادی در ایمنی شما دارد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید. در ضمن بعد از انتخاب محصول و با سفارش آن، محصول را در محل مورد نظر تحیل بگیرید.

    فروش انواع تجهیزات ایمنی

    malihe
    دوشنبه 2 تير 1399 - 3:16
    بازدید : 514

    راهنما خرید نیمکت شهری و پارکی

    یکی از مبلمان و تجهیزات شهری، نیمکت پارکییا صندلی پارکی است. نیمکت پارک را در بسیاری از مکان های عمومی از جمله کنار برخی خیابان ها که عبور و مرور اتومبیل امکان پذیر نمی باشد و در پارک ها قرار داده می شود.تجهیزات بسیاری هستند که می توانند محیط پیرامون ما را زیباتر ساخته و به محبوبیت آن بیافزایند. با خرید نیمکت شهری و پارکی محیط را زیبا و کاربردی سازید. قیمت انواع نیمکت نیز با هم تفاوت دارند. برای مثال قیمت نیمکت پارکی بیشتر از دیگر انواع نیمکت است.

    انواع نیمکت پارکی

    در بررسی انواع نیمکت پارکی باید در نظر گرفت که نیمکت پارک ها بر اساس نوع طراحی شان و جنس شان دارای انواع مختلفی هستند. ابعاد نیمکت پارک ها می تواند متفاوت با یکدیگر باشند. بر اساس طراحی نیمکت، جنس آن و متناسب با فضایی که در آن قرار می گیرند می تواند متفاوت طراحی شوند. نیمکت شهری در دسته مبلمان و تجهیزات شهری است و می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی شهر داشته باشد از نیمکت پارک یا صندلی پارک بسیار استفاده می شود. می توان گفت علاوه بر مناطق عمومی مانند پارک و خیابان هایی که عبور و مرور در آن وجود ندارد از صندلی پارکی به این دلیل که به عنوان نیمکت حیاط نیز نام برده می شود در حیاط های بزرگ مکان های شخصی می توان استفاده کرد. یکی از انواع پر استفاده صندلی پارکی، نیمکت فرفورژه است. از انواع نیمکت می توان به نیمکت فلزی ، نیمکت بتنی و…اشارهکرد،انواعنیمکت به جهت نوع کاربری که دارند در ویلا ها و باغ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند و به همین جهت به آن، نیمکت باغ یا نیمکت ویلا هم می گویند که در ایمن ترافیک به عنوان نیمکت شهری ارائه می شود.

    اهمیت زیبا سازی شهر

     زیبا سازی فضای شهری و امکان کاربردی ساختن آن برای تمامی شهروندان به میزان رضایت ساکنین افزوده و موجب پویایی آن می گردد. طراحی لوازم و تجهیزاتی که بتوانند فضایی را برای استراحت مردم ایجاد کنند و تبدیل به اقامت گاهی برای دور هم ماندن آنان گردد از جمله مهم ترین وظایف شهرداری ها می باشند. هویت شهری، جذب گردشگر، ایجاد مکان هایی برای استراحت و تجدید روحیه جوانان و کهنسالان و بانوان از مهم ترین دلایلی هستند که بر اهمیت زیباسازی شهر می افزایند. مبلمان شهری و خرید نیمکت شهری و پارکی تامین کننده این بخش از نیاز های شهر و شهروند می باشند. آشنایی با بهترین مبلمان که تناسب با ویژگی های آناتومی داشته باشد، چهره شهر را زیبا کند، مقاوم باشد و قابلیت استفاده همگانی را داشته باشد از جمله موضوعاتی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

    کلام آخر

    با بررسی فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید در آن انواع نیمکت های بتنی، سیمانی، چوبی، فلزی و ... را مشاهده نمایید. این شرکت علاوه بر تولید محصولات و فروش بی واسطه آن، محصولات خود را گارانتی می کند.

    فروش انواع نیمکت شهری

    malihe
    يکشنبه 1 تير 1399 - 2:53
    بازدید : 483

    ضرورت استفاده از لباس کار

    امروزه لباس کار یکی از ملزوماتی است که تقریبا در کنار تجهیزات و ابزار آلات هر فرد شاغل به کار به چشم می خورد. در واقع یکی از اصول رعایت ایمنی در مشاغل فنی و حتی برخی از مشاغل غیر فنی خرید لباس کار و پوشیدن آن در هنگام شروع کار است. علاوه بر حفظ انضباط شخصی و امکان تفکیک شغل ها بر اساس رنگ و نوع لباس کار و نیز حفاظت از لباس های شخصی افراد، کارکرد اصلی لباس کار حفظ ایمنی و سلامت افراد است. قیمت لباس کار درانواع مختلف بر حسب کارکرد و نوع نیاز مشاغل گوناگون تعیین میشود. ممکن است افراد در حین کار با مشکلات و خطراتی مواجه شوند که در صورت داشتن لباس کار مناسب این خطرات و تهدید ها تا حد زیادی کاهش یافته و سلامت افراد تضمین شود.

    پرفروشترین انواع لباس کار

    در تولید لباس کار توجه به چند نکته ضروری است.جنس پارچه ی لباس، راحتی لباس، ضخامت ومقاومت لباس، وزن و سنگینی لباس، رنگ و طراحی لباس و...مطمئنا لباس کار یک جوشکار با لباس کار یک مهندس متفاوت است و این تفاوت به خاطر تفاوت در سنگین و یا سبک بودن شغل و نوع خطراتی است که در هر کدام از این مشاغل وجود دارد.

    لباس کار یکسره ی جوشکاری

    لباس کار یکسره ی جوشکاری به دلیل آزادی عمل و امکان تعویض آسانی که دارد جزء یکی از پرطرفدارترین انواع لباس کار می باشد. درباره ی مختصات این لباس می توان به زیپ استخوانی، دو جیب در قسمت سینه، دوخت دوسوزنه و رنگ قرمز آن اشاره کرد. جنس این نوع از لباس که معمولا از کتان تولید می شود باعث می شود تا این لباس سبک، فوق العاده راحت، متناسب با استانداردهای جوشکاری و دارای تبادل حرارتی مناسب باشد. تمامی این مزیت ها باعث می شود تا لباس کار یکسره ی جوشکاری به عنوان لباسی ایده آل مورد توجه تمامی افرادی باشد که در کنار راحتی و امکان تحرک بالا به ایمنی و سلامت فردی خود اهمیت می دهند.

    لباس کار دوبنده

    لباس کار دوبنده که به ان بیلرسوت نیز گفته می شود به خاطر قابلیت هایی که دارد جزء پرکاربردترین انواع لباس کار محسوب می شود. همان گونه که از اسم آن نیز مشخص است این نوع لباس دارای آستین و سرشانه نبوده و به جای آن از دو بند استفاده شده است که امکان تعویض آسان لباس را فراهم کرده و باعث شده است تا برای کسانی که آستین های لباس کار برای آن ها مزاحمت ایجاد می کند گزینه ی مناسبی باشد. این نوع از لباس به خاطر داشتن جیب در قسمت جلو نیز برای همه ی کسانی که در کار خود مجبور به استفاده از ابزار هستند نیز امکان خوبی برای قرار دادن تجهیزات لازم در آن ها فراهم می کند. تولید لباس کار دو بنده در انواع رنگ ها و با انواع پارچه ها نیز دست خریدار را در انتخاب لباس مورد نظر خود باز می گذارد.

    کلام آخر

    اصل مهم و اساسی در انتخاب لباس کار مناسب، توجه به راحتی، مقاومت و تناسب آن با نوع شغل و خطرات و تهدید های موجود در آن است. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع لباس کار در مدل و طرح های مختلف به شما این امکان را می دهد تا لباس کار مناسب را با بهترین کیفیت و طراحی و البته با قیمت های مناسب تهیه و مورداستفاده قرار دهید. کافی است تا با ورود به این سایت از میان طیف متنوعی از لباس ها، لباس مورد نظر خود را انتخاب و در اسرع وقت آن را در درب منزل خود دریافت نمایید.

     

    فروشگاه ایمن ترافیک کالا

    malihe
    چهارشنبه 4 تير 1399 - 1:23
    بازدید : 438

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 58
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه